Photography in Delft!

Ik ben geboren (en getogen) in Delft, maar ik ben nog nooit echt de binnenstad in gegaan om foto’s te maken. Deze keer, ging ik met een goede vriendin van me shoppen en besloot ik maar mijn fotocamera mee te nemen voor het geval dat. Veel foto’s heb ik niet gemaakt, maar ik ben trots op het resultaat dat ik nu bij elkaar geraapt heb.

Photography in Delft, 6 september 2014

Een van de mooiste dingen aan mijn kleine stadje vind ik toch echt wel deze kerktoren. De oude kerk, we hebben hier dus ook een nieuwe kerk. Als je ooit in Delft bent moet je er zeker naar binnen. Het ziet er erg mooi uit en, als je niet zo van kerken houdt, zelfs de buitenkant geeft een geweldige sfeer mee!

Photography in Delft, 6 september 2014

Dit is mijn favoriet. Vooral in combinatie met het zwart-wit effectje vind ik het erg prachtig uitzien. Je kunt zo echt zien dat de gebouwen die er staan honderden jaren oud zijn en samen met het effect ziet het er erg vintage uit. Wat me ook opviel was de oude lantaarnpaal die me normaal eigenlijk helemaal nooit op was gevallen. Het is niet zo’n modern ding dat je tegenwoordig overal aantreft, het is echt zo’n ouderwetse!

Photography in Delft, 6 september 2014

Deze foto heb ik genomen net voordat ik dit winkeltje inliep met mijn vriendin. Ook dit was weer een erg druk straatje, dus het kostte me wel een heleboel geduld. Ik had het winkeltje nog nooit eerder gezien, maar het bleek een erg stijlvol plekje te zijn. Ze verkopen er leuke kleding voor een niet al te dure prijs. Het jurkje dat de paspop aan heeft, bijvoorbeeld. Die kostte maar zeven euro!

Photography in Delft, 6 september 2014

Dit is (zoals je misschien al ziet) een foto vanuit de buitenkant van de H&M. De paspoppen staan er altijd op een nogal uitnodigende manier (vooral voor mijn portemonnee). Natuurlijk ben ik er ook nog eventjes naar binnen gegaan. De collectie voor deze herfst vond ik er weer erg uniek uitzien. Het is allemaal erg classy. Niet helemaal mijn stijl, maar ook voor mij zaten er wel leuke items tussen.

Photography in Delft, 6 september 2014

Zoals in iedere Nederlandse toeristische stad hebben we ook in Delft grote kaaswinketjes. Vooral voor mijn buitenlandse volgers op We Heart It vond ik het leuk om ze er wat van te laten zien. Nadat ik deze foto had bewerkt vond ik dat hij er erg opvallend uitzag. De kleuren springen naar voren. Een krachtige foto, vind ik het zelf.

Als je meer van mijn foto’s wilt zien kun je altijd mijn “My Photography”-collectie bekijken en/of volgen op mijn We Heart It profiel.

Stay positive and keep smiling!

Leave a Reply

