Guilty Obsession: Luanna Perez

Er gaat geen dag voorbij dat ik niet een half uur lang op lookbook.nu rondneus. Niet zo gek ook, want zoals je misschien wel weet, ben ik dol op fashion. Een lookbook.nu gebruiker die me echt een heleboel aanspreekt is Lua P. (Luanna Perez). Als ik haar stijl zou moeten omschrijven, zou ik vooral de woorden “grunge” en “punk” gebruiken. Op de een of andere manier sluit haar stijl geweldig aan bij haar uiterlijk.

Lua P - The Absentee

Luanna komt oorspronkelijk uit Peru, maar studeert nu fashion in New York. Dat is dus echt een meisjesdroom die voor haar uitkomt! Welk meisje wil er nou geen fashion studeren in New York? Als ik de kans zou krijgen zou ik hem zeker weten aannemen.

Lua P - A means to an end.

Ik vind dat Luanna een erg stoere stijl heeft, die er toch, op de een of andere manier, ook nog eens erg girly uitziet. Misschien klets ik nu gewoon uit mijn nek, kan natuurlijk ook! Daarnaast vind ik de kleur waarin ze haar haar verft ook erg gaaf.

Lua P - Constellation.

Deze outfit trok erg mijn aandacht. Ik vond het er erg gaaf uitzien. De rok in combinatie met de crop top en de crop top weer in combinatie met de accessoires. De gehele outfit in combinatie met haar haar… Het lijkt allemaal wel in verhouding te zitten en dat vind ik nou precies het leuke aan fashion. Het is net wiskunde, maar dan net iets leuker.

Bij deze outfit kun je erg goed zien wat ik precies bedoel met “girly“. De armbandjes en de ketting geven de outfit de lua-factor, terwijl het blousje, in combinatie met de hoed en het blousje het er weer erg netjes uit laten zien. Toch is het niet helemaal classy. Hoe Luanna het dan ook voor elkaar mocht krijgen, ze is er goed in.

Lua P - Takes more than a meltdown.

Voor meer looks kun je natuurlijk kijken op Luanna’s lookbook profiel, maar je kunt ook naar haar blog gaan.

Stay positive and keep smiling!

Leave a Reply

