Fashion Wishlist September 2014

Het is alweer de negende maand van het jaar! Tijdens de gehele maand augustus heb ik op We Heart It een fashion wishlist bijgehouden. De lijst bestaat dus uit allemaal foto’s van fashion items die ik graag zou willen hebben. Ik laat er een aantal zien in dit artikel.

image

Als eerste vond ik deze foto erg gaaf! Voor mijn wishlist zijn alleen de sweater en muts van belang, maar los kon ik ze niet vinden.

Ik ben een erg grote donut fan (ik ben ook maar een zoetekauw) en de sweater is dus een grote favoriet! Ik ga absoluut opzoek naar hetzelfde exemplaar of iets wat erop lijkt.

Dan nog de muts. Ik denk niet dat je daar een uitleg over nodig hebt. Mijn haar werkt gewoon niet zo graag mee, dus zo’n muts zou me maar goed van pas komen!

image

Bij deze foto gaat het om het denim jackje, wat ben ik daar een fan van! Mij kennende zal ik ook een maat L halen, terwijl ik makkelijk in een S’je zou passen. Oversized clothing addicted. Dan lijkt het me ook nog eens erg leuk om er buttons op te naaien of iets dergelijks. Lekker persoonlijk en uniek!

image

Tuinbroeken, ik heb een passie voor die dingen. Ik heb er zelf nog geen in bezit (vraag me niet waarom), maar ik vind ze er echt geweldig stijlvol uitzien! Dit leren exemplaar vond ik heel erg uniek en ik zou het geweldig vinden als ik er eentje kan vinden deze maand.

image

Geweldige outfit, de sweater en jeans vind ik erg leuk staan in een combinatie en de bretels maken het helemaal af. Nou weet ik dat ik waarschijnlijk niet dezelfde broek zal vinden, maar misschien vind ik wel wat denim bretels die ik met een spijkerbroek kan combineren die ik al in mijn bezit heb!

image

We zijn weer terug bij af: zwart leer, maar wat verwacht je dan ook van een punk rock fan? Misschien dat mijn muzieksmaak de studs ook een beetje uitlegt. Ik ga vast en zeker het compleet wereld wijde web afspeuren naar zo’n rugzak. Ik vind hem zo gaaf!

Als je mijn gehele wishlist wilt bekijken kun je altijd een bezoekje nemen aan mijn We Heart It profiel. Klik hier voor mijn wishlist voor september 2014.

Stay positive and keep smiling!

Leave a Reply

